Yrityksen laatupolitiikkana on tarjota laadukasta asiakaskohtaista palvelua kaikilla strategisilla liiketoiminta-alueilla, jotka ovat:
Tavoitteena on toimia Suomen johtavana ja arvostetuimpana merenkulun ja rannikkovalvonnan laitteiden, järjestelmien sekä näihin liittyvien palveluiden kehittäjänä ja toimittajana.
Furuno Finland Oy:n arvoja ovat asiakaslähtöisyys, pitkäjänteisyys, sitoutuneisuus, joukkuehenki ja fair play.
Yrityksellä on ISO 9001:2015 sertifikaatti. Standardin vaatimusten mukaisesti kiinnitämme huomiota erityisesti asiakastyytyväisyyteen ja toiminnan jatkuvaan parantamiseen.
Furuno Finland Oy:n laatupolitiikka luo yhteisen perustan laatutyölle navigointi-, valvonta-, huolto- ja tuotekehitysliiketoiminnoissamme.
Laatu on yhteinen asiamme ja tärkeä menestystekijämme, jolla varmistamme asiakkaidemme tyytyväisyyden toimintaamme. Laatupolitiikan siirtäminen osaksi jokapäiväistä työtämme on jatkuva tavoitteemme. Sen onnistumisen edellytys on kaikkien, sekä johdon että henkilöstön, sitoutuminen.
Sertifikaatti on voimassa 6.6.2027 saakka.
Furuno Finland Oy ja sen henkilöstö on sitoutunut noudattamaan FURUNO ELECTRIC CO., LTD. laatimaa FURUNO Group Code of Conduct eettistä ohjeistusta kaikessa toiminnassamme.